Dizajn nákupných pasáží je založený na kombinácii kovových prvkov, dreva a mramorovej dlažby. Ladený je do bielej a odtieňov sivej a hnedej farby. Vďaka výkonnejšiemu ale úspornejšiemu LED osvetleniu, novému dizajnu výkladov a kioskov a odstráneniu reklamných panelov je mall čistejší a svetlejší.
Najvýraznejšia zmena sa udiala v hlavnom átriu, kde pôvodné schody, výťahy a fontánu nahradili eskalátory s kapacitou 3 600 ľudí za hodinu, panoramatický výťah a nová fontána. Zmenený je aj informačný pult pri hlavnom vchode.
Kompletne prerobené sú aj toalety, ktoré majú väčšiu kapacitu a ponúkajú ďalšie služby ako čistič topánok či pitné fontánky. Väčšie sú aj detské kútiky. Pribudla šatňa s odkladacími skrinkami, ktorá je zároveň druhou recepciou. V pasážach vznikli oddychové zóny s nabíjačkami pre mobilné telefóny a tablety a s pripojením na wifi. Nové sú aj navigačné tabule a totemy.
Rekonštrukcia Auparku vrátane nových služieb bola podriadená štvorhviezdičkovému konceptu spoločnosti SGS, ktorá je svetovým lídrom v oblasti certifikácie obchodných služieb. Hodnotenie si centrum pridalo do loga. Vďaka novému energeticky efektívnemu režimu osvetlenia a recyklácie získalo aj certifikát BREEAM.
Návrh rekonštrukcie vypracovali francúzski dizajnéri Saguez&Partners v spolupráci s autorom Auparku, slovenským štúdiom Jančina architekti.